Thriller Night


THRILLER NIGHT

PERSONAJELE :

Patrick – bărbat de 40 de ani, soţul Samanthei şi tatăl lui Emily şi Matt  .  Cea mai mare parte din timp şi-o petrece cu soţia lui .

Samantha – femeie de 40 de ani, soţia lui Patrick şi mama lui Emily şi Matt . Unul dintre defectele ei este acela că este uşor de manipulat de către copiii ei .Cea mai mare parte din timp şi-o petrece cu soţul ei .

Emily – fată de 12 ani, fiica Samanthei şi a lui Patrick şi sora lui Matt . Este o fată introvertită care are des tulburări de comportament . Una dintre pasiunile ei este să îşi şicaneze fratele .

Matt – băiat de 10 ani, fiul Samanthei şi al lui Patrick şi fratele lui Emily . Este un băiat puţin ciudat, mereu pus pe glume pe seama servitoarei.

Scarlett – este mama lui Patrick. Este o bătrână care susţine că e clarvăzătoare şi practică spiritismul şi voodoo . Este paranoică şi mereu trage cu urechea la discuţiile celorlalţi.

Frăsina – servitoarea familiei. Are originile în Rusia şi România, fapt care îi dă un accent mai special. Mereu critică pe ceilalţi şi este un pic cam leneşă.

Andrada – tânără de 23 de ani, soţia lui Claudiu. Este o tânără frumoasă, stilată, care îşi iubeşte soţul şi viaţa. Este fricoasă .

Claudiu – tânăr de 25 de ani, soţul Andradei . Este un tânăr care pretinde că este curajos, dar din fire e mai laş . Îşi iubeşte soţia şi încearcă mereu să o protejeze.

( Acţiunea piesei se petrece într-o vilă unde trăiesc mai multe familii. Într-unul dintre apartamentele vilei trăiesc Patrick şi Samantha împreună cu cei doi copii ai lor şi cu mama lui Patrick, Scarlett. Pe scenă va apărea numai sufrageria apartamentului care este formată din : o canapea, două fotolii, o măsuţă, o bibliotecă, o fereastră, un televizor.)

SCENA 1

( Scarlett şi Frăsina )

SCARLETT : ( Ascultând cu urechea la perete .) Da! Dă-i, mă! Dă-i că merită; dacă ai şti câţi vin la ea la uşă cât timp eşti tu plecat la muncă ! ( Pauză 3-5 secunde ) Nu se mai aude nimic. Oare a păţit ceva ?

FRĂSINA : ( Stă pe fotoliu cu picioarele pe măsuţă şi mănâncă alune .) Spuneţi-mi şi mie cucoană, mor de nerăbdare ! Iar o bate ăla pe vecina de la 3 ?

SCARLETT : Da ! ( Râde uşor .) Dacă ai şti ce bine se aude de aici !

FRĂSINA : Da’ spuneţi-mi şi mie vă rog frumos !

SCARLETT : Dar de ce nu vii să tragi şi tu cu urechea ? Poţi auzi mai multe, să ştii !

FRĂSINA : Trebuie să mă ridic ?

SCARLETT : Păi, cum vrei să auzi dacă stai aşa departe ? Dacă ar fi după tine ţi-ai trage fotoliul lângă perete !

FRĂSINA : Îmi dai voie, cucoană, să duc fotoliul lângă perete ? ( Ridicându-se în picioare şi începând să tragă uşor de fotoliu .)

SCARLETT : Frăsino, eu nu vorbeam serios ! Spuneam aşa, pentru mine, pentru că ştiam că tu nu te vei ridica în veci de pe fotoliul ăla. Poate să vină şi sfârşitul lumii că tu tot acolo stai !

FRĂSINA : Atunci, o las pe altădată că oricum săraca ia bătaie de 4-5 ori pe săptămână.

SCARLETT :Tare leneşă mai eşti, Frăsino! Nu ştiu de ce te mai ţine fiul meu aici.

FRĂSINA : Ce leneşă, cucoană, eu mereu sunt harnică, să ştiţi, muncesc ca o sclavă!

SCARLETT : Sclavă ?!

FRĂSINA : Da !

SCARLETT : S-o crezi tu !

FRĂSINA : Cum, cucoană ?

SCARLETT : Ai uitat ? Stai că iţi reamintesc : acum doi ani, la incendiu, când suna alarma şi tu dormeai, te-au scos pompierii pe geam.

FRĂSINA : Alte vremuri!Aveam şi eu o supărare, de asta dormeam aşa de adânc !

SCARLETT : Ce supărare ? În ziua aia se terminase „Betty cea urâtă” şi boceai ca proasta că ai pierdut ultimul episod !

FRĂSINA : Mă faceţi să plâng, din nou ! ( Smiorcăie uşor )

SCARLETT : Hai, gata, că nu mai aud ce zic ăştia ! ( Scarlett îşi lipeşte din nou urechea de perete ) Ha! Iar o pocneşte !

SCENA 2

( Scarlett, Frăsina, Patrick şi Samantha )

( În scenă intră şi Patrick împreună cu soţia sa, Samantha, şi o văd pe Scarlett trăgând cu urechea la vecini .)

PATRICK : Mamă, parcă ai promis că nu mai tragi cu urechea la discuţiile altora ! Ai uitat ?

FRĂSINA : Văleu conaşii ! ( Se ridică repede în picioare şi stă lângă fotoliu .)

SCARLETT : Patrick, dar ei nu vorbesc !

SAMANTHA : Mamă ?!

SCARLETT : Bine, iar se bat. Şi eram şi eu curioasă să văd dacă îşi mai spun vreun secret şi …

SAMANTHA : Mamă, nu-i frumos ! Am crezut că te-am educat bine ! Ne obligi să te ducem din nou la azil, dacă nu te astâmperi ! Şi , ai uitat cum te-am învăţat ? Dacă vrei să auzi discuţiile vecinilor, du-te pe scară, se aude mai bine !

SCARLETT : Ai dreptate, Samantha! Cum de nu m-am gândit până acum la asta ? Câte voi auzi de pe hol ! ( Foarte bucuroasă .) Copii, eu mă duc până afară să văd cum este vremea !

PATRICK : Mamă, să nu tragi cu urechea !

SCARLETT : Nu trag, Patrick ! ( Fuge repede, ieşind din scenă )

SAMANTHA : Ce bucuroasă era săraca ! Mai ştii, iubitule ? Aşa de bucuroasă era şi când i-am zis că e pe cale să facă puşcarie dacă nu încetează cu dansatul prin casă şi cu spiritismul !

PATRICK : Da, cum să nu-mi aduc aminte ! Când era Michael Jackson la TV, începea să fugă ca o nebună prin casă , crezând  că aşa se  dansează, sărăcuţa ! Şi cu spiritismul, chiar mă mir, nu a mai făcut demult ! Poate îşi revine !

SAMANTHA : Oricum, eu o iubesc aşa cum este ! Îmi este sete ! Frăsina, adu-ne ceva de băut ! Dar nu uita să ascunzi sticla de mama, să nu o găsească !

FRĂSINA : Da, cucoană !

PATRICK : Să nu faci ca ultima dată când te-am trimis să pregăteşti masa şi tu te-ai dus să te culci !

FRĂSINA : Da, conaşule, vin repede, imediat ! ( Frăsina iese din scenă )

SAMANTHA : Patrick, unde sunt copiii ?

PATRICK : Nu ştiu, iubito . Poate sunt pe  afară şi se joacă !

SMANATHA : Sper să nu vină din nou cei de la Poliţie la uşa noastră din cauza lor ! Ultima dată am stat în arest 48 de ore din cauza lor .

PATRICK : Da ! Cred că va trebui să-i ţinem mai mult timp în casă !

SAMANTHA : Să ştii că ai dreptate !

PATRICK : Emily !

SAMANTHA : Matt !

SCENA 3

( Patrick, Samantha, Emily şi Matt )

( În scenă intră cei doi copii , Emily şi Matt . Emily intră în scenă scărpinându-se în cap, iar Matt smiorcăindu-se )

EMILY : ( Plângând ) Mamă, tată, iar am … păduchi ! Iar am mers afară, în spatele blocului, la coteţul cu găini al vecinei de la etajul 1şi …

PATRICK : Şi Matt ce are ?

EMILY : L-am împins de pe scara coteţului, a căzut şi s-a lovit la cap! Cred că de asta se smiorcăie.

SAMANTHA : Păi, ce căutai tu la coteţul din spatele blocului ?

EMILY : Am mers acolo pentru că m-a rugat bunica să îi mai fur o găină !  A zis că vrea să-l înveţe pe Matt artele spiritismului şi ale voodoo-ului .

PATRICK : Poftim ?!

EMILY : Oups!

SAMANTHA : Patrick, cred că mama iar se apucă de spiritism. Trebuie să o supraveghem .

EMILY : Nu trebuia să zic asta ! Sper că nu aţi auzit nimic , nu-i aşa ?

PATRICK : Sigur că nu am auzit nimic, draga mea !

EMILY : Perfect !

SAMANTHA : Deci, nu trebuie să îi zicem că ştim că ea s-a apucat  din nou de prostii! Trebuie să o prindem în flagrant ! Că altfel, va nega totul ! Trebuie să o demascăm.

EMILY : Mamă, am păduchi !

SAMANTHA : Stai un pic, puiule .

MATT : Tată, asta are păduchi ! Nu vreau să îmi dea şi mie! Haideţi să o închidem din nou la subsol!

PATRICK : Matt aşteaptă!

EMILY : Mamă, mă mănâncă tare! Poate îmi va cădea şi părul ! Nu vreau să fiu cheală din nou! Măcar să mai treacă vreo 3-4 ani !

SAMATHA : Hai că nu putem discuta din cauza copiilor . Emily, draga mea, ce vrei de la noi ?

EMILY : ( Plângând ) Mamă, am păduchi !

SAMANTHA : Ei şi ?

PATRICK : Nici nu mă pot concentra ! Frăsina asta nu mai vine cu băuturile alea ! Frăsino, unde umbli ? Iar ai adormit ?

SCENA 4

( Patrick, Samantha, Emily, Matt şi Frăsina )

( Emily se scarpină în continuare în cap, iar Matt ţopăie .)

SAMANTHA : Frăsino !

FRĂSINA( I se aude numai vocea )Acum, cucoană ! Vin imediat ! Ce spuneaţi că vreţi să vă aduc ?

PATRICK : Este clar că iar adormise ! Adu ceva, numai adu !

FRĂSINA : ( I se aude numai vocea ) Imediat conaşule !

SAMANTHA : Tare leneşă mai este femeia asta ! Patrick, unde ai găsit-o pe asta ? Dacă iar uită şi se culcă, trebuie concediată !

PATRICK : Ai dreptate Samantha ! Şi să ştii că …

EMILY : Mamă, păduchii !

SAMANTHA : Mă exasperezi cu păduchii tăi cu tot !Hai să te spăl cu leşie!  Vezi tu ce repede  scapi de păduchi!

EMILY : Da … Scap de păduchi şi de păr ! Nu mai vreau !

SAMANTHA : Atunci, aşteaptă ! Trebuie să mă gândesc la altceva dacă nu vrei gazul din nou .

EMILY : Mamă, dar de la gaz, anul trecut am purtat perucă 6 luni până mi-a crescut părul înapoi ! Nu mai vreau !

PATRICK : Frăsino!

FR ĂSINA : Acum conaşule, iaca vin ( Aceasta apare în scenă şi se freacă la ochi din cauza somnului, ţinând o tavă în mână şi văzându-i pe Emily scărpinându-se iar pe Matt smiorcăind, se opreşte şi se uită mirată la cei doi copii. ) Bată-v-ar soarta să vă bată, că m-aţi sperit ! Ce ai, tu, de te scarpini în halul ăsta ? Iar copchilul ceala parcă-i o moară stricată ! ( Îşi face cruce ) Aşa ceva nu am văzut nici în Rusia la tata când eram mititică, nici aici în ţară, de 15 ani, de când sunt aici !

EMILY : Stai, Frăsino, eu am păduchi !

MATT : ( Apropriindu-se de Frăsina ) Îţi dau păduchi şi vei muri mâncată de vie.  Muhahahaha!

FRĂSINA : ( Speriată ţipă şi scapă tava cu paharele din mână ) Aaaaaa! Piei, Satană, de lângă mine !

MATT : Frăsinooooo!

FRĂSINA : Vai, Doamne ! Nu mă lăsa cu nebunul ăsta !

SAMANTHA : Doamne, Frăsino, tu nu vezi că Matt glumeşte ?

FRĂSINA : Cum să glumească, cucoană?! ! Nu vedeţi cum face: parcă ar fi de pe altă lume ! Mie îmi e frică, să ştiţi .

MATT : Frăsinoo!

SAMANTHA : Matt, încetează ! Vrei să facă atac de cord ?

MATT : Dar mă jucam, mamă !

PATRICK : Matt, gata ! Ştii ce pedeapsă poţi primi în cazul în care nu te opreşti! N-o mai necăji pe Frăsina!

MATT : Bine, tată…

FRĂSINA : Doamne fereşte, că nu sunteţi normali ! Am scăpat şi tava pe jos din cauza voastră ! Iar trebuie să mă duc să aduc alte pahare, of, numai bătaie de cap îmi daţi !

SAMANTHA : Lasă, Frăsino, că nu e greu, numai dacă nu adormi din nou !

FRĂSINA : Cum să adorm, coniţă ?!

PATRICK : Mai vedem, Frăsino, mai vedem ! Hai, du-te şi adu alte pahare !

FRĂSINA : Imediat conaşule ! ( Ieşind din scenă )

EMILY : Mamă, văd că iar ai uitat de mine ! Mă mănâncă foarte tare ! Cred că voi muri ! Nici când aveam scarlatină nu mă scărpinam în halul ăsta ! Ajută-mă, te rooog !

SAMANTHA : Ce să îţi fac, Emily ? E vina ta că te-ai dus în coteţul găinilor ! Acum, nu ai decât să suporţi consecinţele !

EMILY : ( Plângând ) Mamă !!!

SCENA 5

( Samantha, Patrick, Emily, Matt, Scarlett )

SCARLETT : ( Auzindu-i-se numai vocea ) De ce plângi aşa, Emily ? Iar te-au legat ai tăi ?( Scarlett apare în scenă cu o mulţime de cărţi pe care le ţine în braţe )

PATRICK : Mamă ?!

SAMANTHA : Avem de discutat, mamă !

EMILY : Bunico, am păduchi … iar!

SAMANTHA : Ce e cu aceste cărţi la tine în braţe ? De unde le-ai adus şi mai ales, ce vrei să faci cu ele ?

SCARLETT : Sunt cărţi cu reţete culinare !Vreau să devin o bucătăreasă expertă !

PATRICK : Expertă în spiritism ?

SCARLETT : ( Şocată ) Ce ai spus, fiule ?

SAMANTHA : Sau în voodoo ?

SCARLETT : Aoleu ! ( Scapă cărţile din mână ) Ce tot spuneţi voi acolo ? Aţi înnebunit ? Eu nu mai fac spiritism de mult ! Şi cu atât mai puţin voodoo!

PATRICK : Atunci, pentru ce ai trimis-o pe Emily la coteţul găinilor ?

SCARLETT : ( Încercând să strângă cărţile de pe jos ) Hopa! De unde aţi aflat ?

SAMANTHA : Nu mai contează de unde am aflat ! Important e că ştim, şi că trebuie să facem ceva să te îndepărtăm de aceste … plăceri ale tale , mamă  ! Aceste lucruri îţi pot dăuna !

PATRICK : Suntem foarte supăraţi pe tine ! Trebuie să realizezi că ceea ce faci tu nu este normal !

SCARLETT :  Ei nu !

PATRICK : Mamă, ne obligi să îţi spunem lucruri care te vor răni!

SCARLETT : Şi ce ? Cu ce m-aţi mai putea răni în afară de faptul că îmi interziceţi să practic spiritismul şi voodoo ?

SAMANTHA : Mamă ?

SCARLETT : Da !

SAMANTHA : Îmi pare rău pentru ceea ce îţi voi zice , dar mă simt nevoită să îţi spun că …

SCARLETT : Spune odată !

PATRICK : Samantha, crezi că e bine ? Sper să nu o afecteze prea mult ! Totuşi, este mama mea !

SAMANTHA : Totul va fi bine, dragule .

SCARLETT : ( Ţipând ) Spune odată !

SAMANTHA : Mamă, m-am întâlnit cu Moş Crăciun pe stradă ieri şi mi-a spus că anul acesta nu va mai veni la tine! Cică ai fost foarte obraznică !

SCARLETT : ( Plângând puternic ) Nuuuu ! Nu se poate ! Cum să nu mai vină Moş Crăciun  la mine ? Ce am făcut aşa de rău ? Am fost aşa de obraznică ?( Punându-se pe jos şi plângând în continuare.)

PATRICK : Mamă, noi te-am rugat să te laşi de spiritism, şi nu ne-ai ascultat ! Ai văzut, anul trecut, pentru că te-ai lăsat de fumat, Moş Crăciun a venit la tine !

SCARLETT : Dar nu e corect !

SAMANTHA :  Ştiu mamă , şi pentru asta tu trebuie să te schimbi !

SCARLETT : Şi dacă nu voi mai face spiritism, va veni Moş Crăciun ?

PATRICK : Şi nici voodoo !

SAMANTHA : Da! Moş Crăciun va veni la tine dacă încetezi cu toate acestea !

SCARLETT : Uraaaa!

MATT : Mamă, plouă !

( Începe să se facă linişte în scenă şi se aude numai sunetul ploii, al fulgerelor şi al tunetelor )

MATT : Mamă, haideţi să o spălăm pe Emily în ploaie ! Facem economie !

SAMANTHA : Bună idee , Matt ! Şi poate în felul ăsta scapă şi de păduchi ! Matt, adu peria de sârmă !

MATT : Imediat !

EMILY : Nu vreau peria de sârmă ! Mă doare ! ( Începe uşor să plângă )

MATT : Mamă, aduc şi o funie ?

SAMANTHA : Hmmm, adu-o pentru orice eventualitate !

MATT : Bineee !

EMILY : ( Plângând ) Mamă, nu!

PATRICK : Emily , taci!

EMILY : Dar nu vreau funie şi peria de sârmă !

SAMANTHA : Dar vrei să scapi de păduchi ?

EMILY : Da!

PATRICK : Atunci, taci şi suportă !

SCENA 6

( Samantha, Patrick, Emily, Matt, Frăsina, Andrada, Claudiu )

( Se aude soneria de la uşă )

MATT : Se aude soneria ?

EMILY : Da ( suspinând )

SAMANTHA : Frăsino, du-te şi deschide uşa ! … Frăsino, nu auzi ?

PATRICK : Frăsino! Fiinţa asta cred că iar a dormit ! Nu e întreagă la cap ! Oare cine să fie la ora asta ? Este  ora 22.30 ! E destul de târziu !

SAMANTHA : Frăsino !

PATRICK : Lasă dragă, mă duc eu să văd cine este la uşă şi îi voi tăia din salariu Frăsinei, să se înveţe minte !

FRĂSINA : ( Auzind cuvintele rostite de Patrick intră repede în scenă ) Nu din salariu, conaşule !

PATRICK : Şi din ce ai vrea să îţi tăiem ?

FRĂSINA : Cum adică ?

PATRICK : Să îţi tăiem o mână, un picior ceva …

FRĂSINA : Nu, conaşule !

PATRICK : Eşti de groază, Frăsino ! Mereu te duci şi te culci, când treaba ta ar fi să vii când te chemăm şi să faci ceea ce îţi spunem, dar.. uiţi subit !

FRĂSINA : Iertaţi-mă, este ultima dată, promit!

( Soneria se aude din nou ; Scarlett îşi adună cărţile de pe jos .)

SCARLETT : Gata, du-te odată şi deschide uşa aia !

FRĂSINA : Imediat, coniţă !

CLAUDIU : ( I se aude numai vocea ) Iertaţi-ne că vă deranjăm la ora asta aşa de târzie, dar maşina noastră s-a stricat şi nu avem unde merge… Nu am găsit niciun hotel , afară plouă puternic, şi chiar nu avem unde merge .

ANDRADA : ( I se aude numai vocea ) Vă rugăm să ne cazaţi la voi în seara asta !

SAMANTHA : Frăsina, invită-i pe oaspeţii noştri în casă !

ANDRADA : ( Intrând în scenă) Mulţumim foarte mult că ne primiţi la dumneavoastră ! Nu vom sta mult, că am sunat deja la un Service Auto şi mâine dimineaţă vor veni să ne repare maşina . Noi suntem Claudiu şi Andrada !

SAMANTHA : Bine aţi venit la noi !

PATRICK : Să vă prezentăm familia noastră ! Copiii, Emily şi Matt.

CLAUDIU : Ce copii drăguţi !

SAMANTHA : Frăsina, slujnica noastră !

PATRICK : Face o mâncare foarte bună, veţi vedea !

ANDRADA : Abia aşteptăm, ce-i drept ne este şi un pic foame !

SAMANTHA : Eu sunt Samantha !

PATRICK : Şi eu sunt Patrick !

SAMANTHA : Şi ea este bunica Scarlett . ( Arătând sper Scarlett .)

CLAUDIU : ( Intrând în scenă ) Nu ştiu cum am  putea să vă răsplătim pentru ceea ce faceţi pentru noi !

( În momentul în care Claudiu intră în scenă, Scarlett scapă din nou toate cărţile din mână )

PATRICK: Frăsino, apucă-te şi strânge cărţile astea, că şi-aşa n-ai făcut nimic azi.

SCARLETT : ( Apropiindu-se de Claudiu ) De unde ai venit, îngerule ?

CLAUDIU : Doamnă, sunteţi bine ?

SCARLETT : Domnişoară , te rog ! … Tare frumos mai eşti !

ANDRADA : Doamnă, este soţul meu !

SCARLETT : Şi ce ?

ANDRADA : Poftim ?!

PATRICK : Mamă ?!

SAMANTHA : Mamă, linişteşte-te ! Ce e cu tine ?

SCARLETT : Nu am nimic! Ştiu doar un singur lucru ! Cred că mă îndrăgostesc !

EMILY : Dar bunico, ai 65 de ani ! La vârsta matale, nu ţi se pare ciudat ?

SCARLETT : Iubirea nu are vârstă !

PATRICK : Mamă ?!

CLAUDIU : Doamnă, vă rog frumos să …

SCARLETT : Şşşş! Zi-mi simplu Scarlett !

ANDRADA : Doamnă, el este soţul meu !

MATT : Mamă, mamaia e nebună !

EMILY : Da, se comportă ciudat !

SCARLETT : Ahh, de când te-am aşteptat ! Am ştiut că vei apărea !

ANDRADA : Cum ?

SCARLETT : Am citit asta in cărţi !

CLAUDIU : În cărţi ?

SCARLETT : Da, sunt clarvăzătoare !

SAMANTHA : Mamă, lasă oamenii în pace, nu îi mai speria în halul ăsta ! Mai bine îi conducem pe oaspeţii noştri în camera în care se vor putea odihni !

CLAUDIU : Cred că ar fi o idee bună !

PATRICK : Haideţi să vă ajut cu bagajele astea…presupun că sunteţi obosiţi.

ANDRADA : Chiar foarte ! Abia aştept să mă odihnesc !

SAMANTHA: Atunci să mergem spre camera voastră!

PATRCIK : Mamă, stai aici şi ai grijă de copii !

SCARLETT : Dar nu pot veni cu voi ? Promit că nu fac nimic !

SAMANTHA : Mamă, ai uitat despre ce am vorbit ? Despre Moş Crăciun, şi cum trebuie să te comporţi ?

SCARLETT : Bine ! Voi face cum spuneţi voi !

PATRICK: Frăsino, aştepţi ziua de mâine sau m-apuc eu de stâns cărţile alea?

FRĂSINA: Dacă eşti amabil, conaşule! (Frăsina se aşază imediat pe fotoliu, cu picioarele  pe măsuţă şi mănâncă alune. Patrick o bate pe umăr şi o atenţionează.)

PATRICK: Uită de salariu,  pân’ la urmă tot îţi tai o mână azi. Dreapta sau stânga? Alege tu, hai!

FRĂSINA: Conaşule!!!

PATRICK: Treci şi adună cărţile! (Patrick o apucă de mânecă şi o duce spre cărţi.)

( Cei patru ies din scenă )

FRĂSINA: Vezi ce-ţi strânge Frăsina banii de prin portofel, conaşule! Strânge-ţi-aş eu mâinile cioturoase în uşă….

(Matt şi Emily se pun de acord să o necăjescă pe Frăsina, care reuşise să adune aproape toate cărţile de pe jos.)

EMILY: Frăsino, vino repede să vezi ceva!

FRĂSINA: Mai lăsaţi-mă odată în pace! Am ajuns de râsu’ lumii! Numa’ vă bateţi joc de biata de mine. Sclavă! Asta sunt aici!! Vai de mine…

MATT: Hai, Frăsino, că începe iar „Betty cea urâtă”! N-ai văzut reclama?

EMILY: Acuma, la 11 fără un sfert.Ia uite-l: Jose Armando!

(Se aude coloana sonoră a serialului, pe care Matt o pune la un casetofon, iar Frăsina se grăbeşte spre camera alăturată. Matt îi pune piedică. Frăsina cade, se ridică și  se scutură.)

FRĂSINA: Sclavă!

(Copiii încep să râdă, iar servitoarea părăseşte scena necăjită.)

SCENA 7

( Emily, Matt, Scarlett )

SCARLETT : Cum să fac să mă iubească ? De când l-am văzut am simţit că trăiesc din nou !

EMILY : Mamaie, cred că ai băut ceva !

SCARLETT : Nu am băut nimic !

MATT : Mamaie, să ştii că nu e bine ceea ce faci ! Eşti trecută de prima tinereţe … şi ai trecut şi de a doua ! Lasă ! Ştii că la azil era omul ăla care te-a cerut în căsătorie ! De ce nu îl accepţi pe el ?

SCARLETT : Dar e bătrân, Matt !

EMILY : Mamaie, dar şi tu eşti bătrână !

SCARLETT : Şi ce pot face acum ?

MATT : Trebuie să îl uiţi !

SCARLETT : Matt, ai dreptate ! Şi tu mă vei ajuta !

MATT : Eu ?

SCARLETT : Da, mă vei ajuta să îl uit !

MATT : Bine mamaie, da’ cum voi face asta ?

SCARLETT : O să fii un mic vrăjitor în seara asta!

MATT : Mamaie, nu înţeleg !

SCARLETT : O să vezi tu despre ce vorbesc!

SCENA 8

( Emily, Matt, Scarlett, Samantha, Patrick, Andrada, Claudiu )

( În scenă reapar cei patru : Samantha, Patrick, Andrada, Claudiu )

ANDRADA : Aveţi o cameră frumoasă !

CLAUDIU : Da, şi călduroasă !

SAMANTHA :Mă bucur că vă place !

SCARLETT : ( Ducându-se spre Claudiu ) Nu pot trăi fără tine ! Ce e aşa de greu de înţeles ? Vreau ca şi tu să mă iubeşti ! Numai pe mine ! Doar pe mine !

ANDRADA : Poftim ?

CLAUDIU : Cum ?

SCARLETT : Vreau să mă iubească pe mine!

CLAUDIU : Aşa ceva nu se poate! Nu vă pot iubi !

SCARLETT : Dar eu pot ! Şi tu poţi !

CLAUDIU : Nu se poate !

SCARLETT : De ce ? Împreună am putea să scriem o frumoasă poveste !

CLAUDIU : Poveste ?

SCARLETT :  Da .

ANDRADA : Cred că mă ia cu ameţeli !

CLAUDIU : Andrada !

SCARLETT : Las-o să moară ! De acum, încolo vom conta numai noi doi !

CLAUDIU : Nu se poate ! Ea este soţia mea !

SCARLETT :  Şi ce ? Vreau să mă iubeşti ! Ştiu că şi tu mă iubeşti !

SAMANTHA : Mamă, ai băut !

SCARLETT : Da, am băut iubire ! Şi doar el mă va putea face fericită !

CLAUDIU :  Sunteţi nebună !

SCARLETT : De ce? Vreau să mă iubeşti ! Eu ce am ?

SAMANTHA : Mamă, cred că ar trebui să vorbim ! Dincolo ! Acum !

SCARLETT : Eu nu am de gând să plec ! Mai degrabă mă sinucid !

PATRICK : Mamă !!!

SCARLETT : Vreau doar să mă iubească ! Şi el mă crede nebună ! Of !

( Începe să cânte melodia Bad Romance – Lady GaGa )

SAMANTHA : Mamă ! Dincolo ! Acum !

SCARLETT : Acum vin !

( Sscarlett, Samantha, Patrick, Matt, Emily părăsesc scena )

SCENA 9

( Andrada, Claudiu )

CLAUDIU : Doamne, ce femeie nebună !

ANDRADA : Nu ştiu dacă voi putea dormi ştiind că sunt cu femeia aia în aceeaşi casă ! Cred că e în stare să urle toată noaptea ! Dacă vine peste noi în cameră ?

CLAUDIU : Nu cred că e în stare.

ANDRADA : Eu da ! Fiinţa asta nu e normală .

CLAUDIU : Nu avem unde merge !

ANDRADA : Ai dreptate ! Oricum, familia asta este cam ciudată ! Parcă au ceva, nu ştiu, sinistru !

CLAUDIU : Da! Am observat şi eu! Parcă ar fi veniţi de pe altă planetă ! Ciudaţi oameni !

ANDRADA : Abia aştept să treacă noaptea !

CLAUDIU : Va trece repede, vei vedea !

ANDRADA : Nu crezi că ar trebui să mergem să ne culcăm ? Poate în felul ăsta uităm de toţi !

CLAUDIU : Pare o idee destul de bună ! Mâine vom aveam multe de făcut !

Pentru sfarsit posteaza un comentariu cu emailul tau prin care soliciti intreaga piesa


24 thoughts on “Thriller Night

  1. Super tare piesa! As dori sa o punem in scena la o petrecere privata, nimic comercial. Poti sa-mi trimiti versiunea completa? Multumesc frumos!

  2. As dori piesa , la cercul de teatru organizam numai spectacole in scop caritabil.Multumesc

  3. Minunata piesa! Doresc sa o joc cu elevii mei cu ocazia zilelor liceului. Daca sunteti amabili, va rog sa-mi trimiteti sfarsitul piesei la adresa monit75@yahoo.com.

  4. Bună seara! Aș dori întreaga piesă de teatru în scopul unei dramatizări. Vă mulțumesc!

Lasă un răspuns

